"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, June 7, 2011

:: operasi mencari baju raya ::

wah..tengok sudah tinggal sebulan je menjelang puasa...sesiapa yang tidak menggantikan puase tahun lepas segera la ganti orait...
ni lawa gak

hihi


tokey

abah aku pening nak pilih yg mana

ok sebelum aku bertolong balik ke selangor..aku singgah ke Pekan Tangkak untuk mencari pakaian hari raya ...da beli da..nak beli lagi..huhu...tamak...kawasan Tangkak ni macam nilai jugak la...banyak jenis baju dan juga tudung..gile..rambang mata....hihi...
cari kedai cari kedai sini..aku x dapat ape pun..huhu last last beli kasut je..hihi..
bukan kasut raya tapi kasut kerja..hihi...
kalau nak beli pun bukan kain ela..tapi baju yang da siap..sebab la ni semue tukang jahit da tutup da...tinggal kedai tukang jahit cine je..musti mahal..tapi selesa la kot..

k
habis la cerita aku di johor........


luv.....

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link