"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, June 9, 2011

:: iras lagi ::

wala wei..minggu lepas ade rumah org kwin dekat-dekat dengan rumah aku ni r...erm pengantin lelaki asal dari Kelantan..jauh mak u....huhu
mereka beristerirehat di rumah aku jap..dalam masa sama pengantin lelaki ni dok bersiap la...
hensem gile pengantin tu..bile aku duk belek-belek muke laki tu..belek ke?x la just pandang je..tipo sudah..
tapi aku pandang sekilas je cam penah aku nampak..bile di ingat kembali owh......da ingat da...mR hati aku yang tercinta rupenye..seriusly muke nye iras-iras sama..hiih..bile die senyum aduhai cair..
opss  x ley lebih-lebih okey..da jadi laki orang..control sikit..huhu

tema kuning

nga siap-siap aku curi ambik gambar dari dapur huhu
curi-curi ambik gambar dari belakang emak..hihi ensem

 huhu..siap cakap dekat mak

aku : emak die iras sharul la plak
emak : ye la ko tu..
aku : hihi

huhu mungkin rindu kat mR hati tu sal sume jadi muke die..hihi..x la tapi memang muke pengantin tu ade iras sikit..hihi

selamat pengatin baru..semoga bahagia ke anak cucu cicit..



luv....

No comments:

mai-mai tukar link