"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, June 10, 2011

CONTEST PHOTO COUPLE : 'WE ARE NOT PERFECT'


 

 ai u all...orait memalam cam ni bile time boring-boring n mR hati pun da tido x de mesej-mesej da..no calling again..aku duk berjalan-jalan ke alam maya....hihi..time jalan-jalan tu ade plak satu contest kat salah sorang blogger yang berada dalm blog aku ni....
aku pun da lama tak join contest sebab sibuk....n contest ni menarik minat aku juga nak join......sesiapa yang join dan MENANG tuan punya tanah akan bagi hadiah sebanyak RM100..sape nak bagi senang-senang cam tu..hihi boleh tambah-tambah duit poket..hihi
okey bagi sesiapa yang nak join boleh klik cni atau klik je gambar di atas tu...
ok di bawah ini adalah syarat yang di perlukan....







okey nak citer sikit detik pertemuan kami..alamak segan la plak..hihi.okey citer sikit la untuk share bersama...


cinta raisya >syarul dan raihana<

Permulaan perkenalan kami nie sebenarnya dari YM…tp x kenal dia terus…kenal dengan SARJAN dia..tp SARJAN dia ni da kahwin,nak jd satu citer rupa-rupanya chating-chating bukan dengan SARJAN dia yang dok borak dengan aku tp anak buah SARJAN ni…Si Dia la…aku x percaya cinta cintun Internet ni…tp dengan dia ni boleh plak kekal sampai la ni…da 2 tahun pun…Erm 2 la jodoh TUHAN, kat mana-mana kita bolah jumpa..Dia UTARA… Aku SELATAN...jauh nak mai 2…askar vs cikgu
mula-mula dulu dok jumpa tu nun kat KFC.....hihi....time tu x  rancang-rancang nak jumpa..die je bagi mesej habaq da mai cini..aku plak time tu belajar lagi..jadi di sebabkan die datang dari jauh aku pi gak jumpa,kesian....malu seh..huhu...n salah tempat makan plak tu sebab dia tak makan ayam..jadi aku sorang je la yang dok makan..mn la nak tahu kan..almaklumlah baru kenal..hihi..tapi masa tu kami cam da lama kenal sempoi je la..padahal baru je 2 minggu...cakap time u macam-macam kawan-kawan je..sebab tak la angap die pakwe...n than pas tu kami jap mesej jap tak mesej...dan tibe-tibe ade suatu hari tu..die bukan minta couple tapi terus nak kahwin..ihih x ley la cam tu sebab aku pun masih lagi belajar dan muda serta tak bersedia lagi..tapi sebenarnya dalam hati berbunga cinta.....
mula dari situ mula juga bibit cinta dan tetapkan tarikh pertemuan pertama itu sebagai tarikh rasmi kami bercinta..16 feb 2009..

jarang jumpa pastu..setahun 2 kali je...sampai la ni....makna nya kalau baru 2 tahun bersama..rasa-rasa korang baru berapa kali kami berdating??????? ha kire la ye..hihi

biar jarang jumpa bagi kami biar ada jurang untuk kumpul rindu tu bersama....percintaan jarak jauh yang kukuhkan hubungan ini...saling mempercayai,saling memahami,bertolak ansur serta ada kejujuran dalam diri masing-masing yang memberi semangat bagi kami untuk teruskan percintaan jarak jauh ini...
kita hanya mampu merancang Tuhan yang mencipta serta yang menentukan perancangan kita ini..
ok sekian...........tu je yang dapat kongsi bersama..hihi


Disaat dia melamar untuk menjadi seorang isteri,
tiada kata tiada bicara hanya senyuman yang terukir
tanda merima lamaran.Ikatan janji dua hati.
untuk yang tercinta akan kita semai kasih sayang ini bersama sehingga akhir hayat.......




luv is cinta....


No comments:

mai-mai tukar link