"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, June 7, 2011

:: berjalan-jalan di pekan muar ::

salam..ola...ai yai yai..aku da pulang ke Banting sudah..semalam aku meronda ke Bandar Muar...cari mee bandung Muar..yum yum..sedap gak la wei..murah pun murah....memang semue murah-murah berlaka lah maknan di situ..orang kate boleh la tahan berbanding makanan yang berada di Selangor..yang berbeza mahalnya..huhu..tapi aku tetap saang Selangor...mungkin ade yang da tahu buat ape aku ke Johor..ade juga yang tak tahu kan..ok aku balik kampung..di Muar Johor..tengok nenek aku..
ok ni sekitar gambar-gambar yang aku ambik time jalan-jalan di tanjung emas...


minum teo ais sementara menunggu mee bandung




taraaaaa.sedap wei

di T.Mas dengan beruk yg jinak kot

my family


jeles tau..romentik emak n abah aku ni

bersama dengan durian gergasi

ok tu la tempat yang sempat aku lawati....aku pi jalan-jalan ni sampai tak dapt tengok citer Nora Elena...bunci..da 2 episod aku mis..aiyak....


k

luv.........


bersambung..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link