"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, June 6, 2011

:: di Sengkang Muar JohOr::

Aku kat kampung sekarang ni...kat johor...da setengah tahun tak balil kampung...aku ade atok lagi(nenek perempuan tapi dorang panggil atok) ni kg sebelah emak aku...sunyi je kat sini..walaupun aku duk kg gak tapi cam batak bila balik kg niw...hihi..kat sini tengah musim Durian plak..dan dan aku datang tapi durian merajuk tak nak jatuh...huhu...kg aku ni dekat dengan gunung ledang...agak syok gak la...hihi...

Nanti aku akan masukkan gambar kg aku..hihi...


.....

Luv....

2 comments:

Pustaka NurIman said...

syok balik kg nak2 tunggu durian gugur...sodap

ana raisya said...

hihi tu lahai...syok owh

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link