"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, May 3, 2011

: " SEGMEN : AZAM SAYE BULAN MEI 2011" ::



slam semue..ha ri ni aku nak ikut segmen oleh PS plak....sape nak join boleh klik kat cini....
segmen mengenai "azam saya bulan mei 2011"

ok azam aku bulan ni............................................

nak dapatkan kerete kelise 1.0
nak beli hp n71
kamera jename canon....

ok tu 3 daripada banyak-banyak yang aku pilih...hihi...sekarang ni aku tengah mencari kereta kelise untuk kegunaan aku la..memang minat sangat...harap-harap azam aku tu tercapai...amin....ok hp n71 tu plak untuk kegunaan gak..ye r hp aku yang la ni gune dok mati-mati je..ase nak je campak dalm sg..huhu xmo2...sayang..duit pertama keje hp tu dulu..ni untuk hp yang kedue untuk kerjaya aku yang kedue la..hihi
kemudian kamera jenama canon..ye kamera aku yang dulu da rosak ..jadi nak ganti baru....hihihi
aku harap semue azam-azam aku tu akan tercapai...
n lagi satu azam terlupe...dapat jumpe dengan mR hati...da berbulan tak jumpe..rindu tau...kihkih....

ok PS nak suh pilih satu sajak die kan..jadi aku suke sangat sajak yang ni...sedetik hanya..
kalau tengok pada sajak tu..ringkas dan menarik....ade elemen yang sedih....sebab aku ni tak suke perpisahan..jadi biarlah apa yang ade tu akan tersimpan lame..tapi jika tiada juga..biarlah msa yang menentukan....

"setiap detik dan saat itu,memberi satu penantian yang belum pasti"

ok ...sekian...


luv..........

2 comments:

waN Mohd Salim said...

thnks dah join .. asl tak join segmen ps cari blog pink .. hehehe

ana raisya said...

saya da join la ps

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link