"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, May 2, 2011

:: kenape tak boleh follow::


aku cam pelik la..kalau aku tengok blog aku o blog orang lain yang ade "follow" aku mesti tak dapat nak follow...die jadi cam ni je...
tgk kat ruangan follow tu kosong

Aku punye pun same
 kat bahagian follow tu jadi cam tu...kosong je..walaupun biar je..tetap tak keluar gak..gambar-gambar yang follow tu...cam ne nak bt nie....tapi orang lain bile tgk blog aku ley plak die follow..ala cam ne nie...

tolong tolong tolong....nanti aku tak dapat nak follow korang semue..coment2 boley la....sape ley tolong ni....

puan bee ley tolong x??

5 comments:

puanbee said...

akk pun boleh follow jugak , maybe setting lappy tu kot..tau lain2 browser...dik pakai browser apa ?

puanbee said...

browser tu mcm google chrome , IE , yahoo , firefox try guna tukar2 tengok cam ner

puanbee said...

kadang2 theme pun main perana jugak , try lah tukar backup yg ni dulu , simpan dlm lappy pastu tukar dan tengok kalo sama jugak tk tahu nk ckp ler dik..sbb akk namapk je ke setting kat lappy tu sekat apa-apa ke...

amny said...

oke je amni tgok..ehhehehe....xtw la knpe..

ana raihana said...

aduhai

mai-mai tukar link