"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, May 2, 2011

:: chegu zubir promot blog::







salam..ai ri ni aku nak masuk segmen kat chegu zubir ni r...die nak promot blog....
kenape aku masuk segmen ni..sebab aku blogger baru..follower pun sikit je lagi...lagi erm sebab aku selalu tgk blog chegu la..entry die menarik-menarik sangt..dolu-dolu aku tak knl sangat..bile aku buat blogwalking ade je name chegu zubir..jadi nak tengok intai-intai..hihi...erm banyak info-info yang bagus la...
lagi nak promot blog aku gak..hihi....

ok entry yang dalm blog chegu zubir yang aku paling suke ialah....


entry aku rase paling menarik dan kelakar...zaman teknologi ni macam-macam ade kan..terlebih-lebih plak teknologinya.. ..kadang-kadang teknologi terkini ada baiknya...tak kan kite nak pada takuk yang lama je kan..tapi dalm baiknya ade jugak burukknya..kadang-kadang teknologi yang buruklah tu la buat orang lain jadi sentiase berfikiran negatif..ade je macam-macam masalh...
kalau nak tahu lebih pasal cas hp tu ley





ok chegu itu sahaje yang mampu saya ulasankan dalam enrty chegu ni..
salam..tq......

 

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link