"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, April 30, 2011

:: perlu ke bomoh-bomoh::

siapa kat sini sayang keluarga angkat tangan..ops sori aku tak nampak...
ok siapa kat cni sayang suami sayang pakwe sayang kekasih semue la bagai yang anda anda sayang???..

kalau kita sayang seseorang tu patut ke kita bomoh mereke-mereke dan mereke...
ok semue orang tengok tak citer ni mantera anjasmoro...citer ni setiap ahri khamis pada jam 9.30pm...memang agak meyerankanlah..bagi aku sebab antu-antu ni bt aku kecut perut sikit..n terkejut-terkejut..hoho...penakut

ok citer tu pasal perebutan cinta seorang lelaki....ha suami orang dirampas kawan baik isteri sendiri..ok tu pada asal cerita la...ok nak tahu citer lanjut kite tunggu hari khamis ni ok..

ok berbalik pada entry asal kite tadi..patut ke kita nak bomoh orang yang kita sayang..sayang tu sementara Allah boleh tarik balik semue tu...memang kita akan ikhtiar banyak perkara......selain doa..

tapi dengan cara bomoh tu..salah dan berdosa sama sekali..syirik..dan kemungkinan akan jadi murtad.kerana mEN2kan ALLH...kerana juga ianya kepercyaan karut pada pertolongan mahluk seperti jin...jin ni mula-mula je akan tolong kita buat tu buat ni..dan kita mula-mula juga mampu untuk mencapai keinginan JIN tersebut..tapi sampai bile....sebelum buat fikir dulu...sebab bila kita buat lambat laun ia akan terkena pada diri kita sendiri...cume cepat atau lambat je..PERCAYA LAH


bagi para isteri..sayang suami kita berpada-pada...doa banyak-banyak supaya suami kita sentiasa sayang pada kita dan juga setia..berdoa-berdoa-berdoa seterusnya tawakal...cari idea cam mana nak pikat suami kembali bila pasangan dah mula low dengan kita...buakn dengan cara bt nasi kangkang la..minum air rebusan mandi la..pe semue kejadah yang karut-karut dan KOTOR!! yek..!!
aiyak cara cam da berumah tangaa je kan.tu semue tips n pengalaman mereka yang telh diturunkan apda aku..

ok pada pasangan yang belum lagi berkahwin.ingat DOA itu senjata utama utuk kita kuatkan lagi hubungan...senjata untuk melawan segala kejahatan..tapi kalau dia bukan jodoh kita..janagn risau...DIA selalu ada pada hati kita...tak yah lah nak bomoh..pakai minyak dagu ketua kamgpun yang d amati la..gune minyak gune-gune la..tu la ini la...da tak de jodoh nak buat cam ne..kalau dia jodoh kita jauh mana pun kita berlari kita pergi pasti jodoh tu dekat juga dengan kita...percaya la..

kita tidak akan tahu siapa yang yang cemburui kita..cemburu yang melebihi batas.cemburu kebahagian kita..cemburu buta sampai mati..ngeng..hoho..
jadi hanya berdoa serta berusaha..tak perlu bomoh-bomoh ni...

bila kita gunakan bomoh ..hubungan pada mula-mula memang berkesan..menjadi..tapi lama - kelamaan akan jadi murung...ada saja ynag tak kena...percayalah..

semue kejadin tu ade hikmah yang tersembunyi.. hikmah yang akan bawa kepada kebahagian yang tulus dan selamanya..amin...

ok..

KUATKANLAH HUBUNGAN KAMI NI YA ALLAH...

LUv.. 

2 comments:

Azza Firza said...

tak payah risau pulak t , sbb bomoh tu en , tau tau aja lah :))

ana raisya said...

kihkih..yg buruk akn dpt blsan

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link