"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, April 30, 2011

::pelembut hati ::

salam semue..
pelembut hati..doa pelembut hati

“Allahumma laiyinli qalbahu, laiyinta li Daudal hadid”

“Ya Allah, lembutkanlah hatinya sebagaimana Kamu melembutkan Daud (akan) besi”  

sumber dari terapi jiwa.

ha sesiapa rasa ada orang yang hati keras boleh la baca doa di ats ni biar hati die lembut..

ok berbalik pada entry aku tu..
aku ada kawan..kawan aku kata aku ni pelembut hati orang ketika marah..haik betul ka tu..
bukan sorang 2 orang yang kata cam tu tapi ramai..bukan puji tapi kenytaan..hihi x nak jadi bongkak..tapi nak share pe yang orang tu dok kata kat aku..hihi...
terima kasih pada yang suka mengkritik aku tu..saya suka..

pelembut hati orang yang macam mana tu..pengoda ke..oh tu tidak same sekali ok..
ok pelembut hati yang macam ni..bila orang tu marah dia akan datang pada kta n marah-marah lagi..tu kire cam lepaskan kemarahn  la..tapi kita cool je..siap ley buat lawak lagi..jadi secara tidak langsung orang tu pun akan cool balik..tu je aku buat kot..hoho
aku ni jenis yang suke berterus terang..lantak la oranag tu nak terasa atau x..sebab bila kite hipokrit lain yang jadi nanti..dan kite pun akan jadi tak puas hati..berterus terang untuk kebaikan dia..bukan kutukkan o ape pun la..


luv...

No comments:

mai-mai tukar link