"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, April 8, 2011

:: macam pengantin::

erm salam untuk semue..mata aku ni tak boleh nak buke sebelah ni..sebab kena masuk ulat gatal..xnak kuar-kuar.tak tahu nak kuarkan macam mana..kena masa balik kerje tadi...time bawak moto..mase tu plak hujan lebat dgn angin yang kuat..aku ase cam kertas je diri ni..sebab boleh raya angin tolak time bawak motor dgn sebelah aku tu kenderaan lori 16 tayar....trelar..haha sungguh bahaye sekali..kalau aku tak kuat aku da duk bawah lori tu..masyAllah..jauhkan lah..kalau aku di takdirkan tak panjang umur aku nak mati ade org disekeliling aku..mati dalam imam..

ok berbalik pada entry...macam pegantin ..sape jadi pengantin tu..huhu..xde sape pun la..tadi dok la call yang terchenta ..mR hati..die ade perjumpaan untuk ahli kelab..tak tahu la kelab ape...yang die bagitahu cam kelab permainan n macam-macam aktiviti lain la...
tibe-tibe time borak-borak tu..kawan die dok nyayi lagi pengatin baru..tanye mR hati pasai ape tu...die habaq.."kalau ade ahli kelab baru,depa semue dok kena diarak dok cam ngantin pengantin...dari dulu-dulu bt cam tu..
adeh masuk kelab tinggal daftar je..tu pun nak berarak-arak.....macam-macam tol..leceh..hahhaa

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link