"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, April 9, 2011

:: alat bantu mengajar aku kena curi::

Salam..ai loo..untuk semue..ok entry ni sebenarnya semalam nak buat tp disebabkan terlampau penat jadi aku buat hari ni je..aku memang marah semalam...tahu kenape??korang mesti tak tahu kan..ok nak gtahu la ni...
aku ade buat alat bantu mengajar (ABM) ok...banyak aku buat..jadi semalam ade bengkel..jadi semue ABM tu kami kena pamirkan untuk buat koleksi pada tabika masing-masing..pastu time nak balik aku kemas-kemas la semule ABM tu...aku kire-kire tak cukup..kurang ajaq siape yg mencuri tu..kalau pinjam x pe la..ni memang sah sah tak de..aku da cop da..hang pi la buat sendiri ABM tu..payah aku nak buat..bersengkang mata..siang malam aku buat bende tu..senangsenag je nak curi..nasib baik aku ni jenis malas nak bising-bising..nasihat anak murid "tak baik mencuri,berdose" tapi cakap ta serupa bikin..memang aku marah sangat...hang tu CIKGU ..jadi cikgu mesti kena tunjukkan perangai yg baik..kalau perangai cam tu..sampai bile-bile la akn terbawa-bawa...hang semue da besaq boley pikiq...da la skit ati aku bile ingat balik..
ok kat bawah ni adalah hasil karya n nukilan semue-semue cikgu-cikgu yg buat ABM termasuk aku sekali la...lawa-lawa,comey-comey.ni semue ABM untuk kanak-kanak...





ok dalam mase same kami ade buat rolplay..ni bermaksud semue ABM tu kami tunjukkan cara mengajarnye..aku tak kena buat tapi cikgu-cikgu lain yg buat...ade lagu dalam rolplay tu.memnag seronok buat semue tu...dulu-dulu time kursus selalu kena buat tu..malu gak la..sebab anak-anak murid semue nye dalam golongan kami..hihi.

1 2 3 4
siape cepat die dapat
4 5 6 7 8
jgn malu jgn segan
kalau 1 tambah 2
siapa tahu jawapnya
kalau 3 tolak 2
ape pula jawabnya

ok that all....

2 comments:

bery...bery!!! said...

cntek n kreatif btl

Sa'odah Wagimin said...

salam...cantiklah..kreatif tul...nk th awk wat kasut tu gn pe nmnya?nt try buatlah...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link