"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, April 20, 2011

:: ambik kesempatan yang terlebih-lebih::

salam kepada semue pembaca-pembaca blogger....kpde semue juga rakyat malysia...
harap kalian kalian dan kalian sihat hendaknya...aminn..

da lama aku x update blog ni r..ase cam ada anai-anai dok buat rumah dalm ni..hihi....
x de benda nak aku bincangkan o nak keluarkan isu o ape sahaje la..hihi
anak-anak murid aku semue ok2 sihat-sihat je..
just ada sorang tu..mak dia dok mengandung tapi anak die dok ade efek perubahan yang besar selain mak nya tu..pelik aku..makin nakal dan tidak mendengar kata langsung..aiyak..pelik la...
yang lain-lain ok...
dan....
lagu satu bila ada seseorang tu suka ambik kesempatan kat orang lain dengan cara yang berlebih-lebih..huhu teruk betul...da la tumpang tu satu hal..duit minyak tak bagi pastu dok mengata plak simpolan ke simpolan..die tak sedar pe yang die buat tu..pandai dok cakap orang je...ceh!!
cakap tak serupa bikin..da tumpang tu buat lah cara tumpang jangan plak hanpa yang dok suh tu suh ni..tu sekali je la tolong pastu x do nye....bukan la nak kedekut ke ape ke..tapi agak-agaklah..kite pun ade keje lain lagi..bukan dok nak buat untuk die je...
bende ni x la berlaku kat aku tapi kawan aku..tapi aku dolu-dolu penah gak terkena..sebab budak baru kan..la ni no la..nasiblah nak kata ape pun..hoho...

luv...

No comments:

mai-mai tukar link