"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, April 18, 2011

:: menantu ke antu::

salam..oila...penat hari ni..kalau ari isnin je pasti ngatok la malas la..adesh..haha...tadi ade meting lagi..macam-mcam kene buat..datang metng menu time tu sate..wa sodap sodap...haha

ok2 malas nak bt entry ni tapi nak gak taip tangan ni tengok blog..hoho...
ok tadi time meting ade 2 orang cikgu berebut aku..

1: untuk menjadi menantu
2: untuk jadi guru ganti kelas die..
aiyak...aku kan sorang tu pun dok berebut..x faham..bukan nak bangge tapi saje nak share cerita..hihi

ok situasi pertama
umur berape na? 22 tahun la kak..mudo lagi ko ni na..suami akak nak ko jadi anak sedare die..sesuai dia kata..dia nak anak sedare die kenen-kenen dengan ko...akak melawak ka??haha

situasi kedua
pekerja baru ke ni??ha'a nape kak...berkenan la..dari tadi dok tengok gelak je..muke hepi ja..n than ade orang mencelah...nak jadikan menantu tu cakap je terus terang..hahha...aku gelak n malu tersipu-sipu macam siput..hahha


situasi pertama untuk jadi guru ganti plak..
ana,minggu depan akak ade kursus seminguu..akak nak ko yang ganti tempat akak...akak belum tentu lagi penyelia tu nak saya ganti..kalau die x nak bagi ko ana..akak buat surat rayuan..adoyai akak ni..

situasi kedua untuk jadi guru ganti
ana kalau akak masuk hospital akak nak gak ko yang ganti tempat akak....akak kan sihat bt pe nak kena tahan wad plak...akak kan kate "kalau"...ye la kak oi..


situasi ketiga untuk jadi guru ganti
akak nak ko jadi pembantu akak gak..x kire..akak saya cume dgr arahan je la..bukan bleh sesuka hati ganti...hoho..

jadi tu situasi tadi di bilik mensyuarat..haru biru aku dibuat nya..dok gelak je,,,klakar la deme-deme nii...hihi..

tapi hati ni untuk mR hati je sorang..tak pe kak..saya jadi anak angkat akak je la..hiih..
jodoh ditangan tuhan kan..
kita tunggu n lihat je la apa akan datang yang akan berlaku....
luv..

No comments:

mai-mai tukar link