"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Thursday, March 3, 2011

:: tekanan kepala::

salam kepada semue org yang membaca blog aku ni...erm ai kerja-kerja yang banyak menyebabkan aku jarang-jarang sekali untuk mengupdate blog..tu pasal kawan-kawan tak  ramai.. tak sempat nak jalan-jalan ke blog orang lain...mungkin akan usahakan lagi la...
erm sekarang da mula hujan pada waktu pagi-pagi hingga ke tengahari..menjadi satu masalah aku hendak pergi berkerja kerana hujan kerana juga aku hanya punya motorsikal....jadi nak pergi kerja kena hujan balik kerja pun kena hujan..kemudian dipenuhi oleh kerja-kerja menyebabkan ku sering sakit kepala sampai ke kaki..haha sakit badan
...bersyukur pada mereka yang ada kereta kerana tidak ditimpa oleh hujan...
erm dengan halangan kereta yang banyak lalu dan lalang menyebabkan aku akan bertambah-tambah sakit kepala..
lagi-lagi bila hujan renyai berserta dengan adanya cahaya matahari...pandagan aku akan kabur dengan tiba-tiba...

untuk mencari rezeki yang halal aku terpaksa juga tempuh...erm bukan aku yang cam ni sorang ada lagi orang yang senasib dengan aku dan juga lebih teruk nasibnya dari aku...

hujan itu rahmat..terima dengan redho..kalau tak ada hujan kita tak dapat minum..tak dapat nak mandi...semua pokok-pokok,haiwan dan semue-semue benda yang bernyawa akan mati...mati kekeringnan mati kehausan..

No comments:

mai-mai tukar link