"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 5, 2011

:: minum ayaq nyok::

  huhu ha nampak ni ape..ni la buah kelapa muda...erm ayaq nyok le kate org kedah..kalau tak silap maaf ye org kedah...hihi..

tengok org sebelah buah kelape hijau..tibe2 org tu pi bagi ayaq kelape kuning.. xsedap..tawau
erm tadi la pi berjalan-jalan dengana  mak abah n adik aku pastu singgah pi makan...aku order ayaq kelape..th nape aku order ayaq ni sebab......org yg makan kat sebelah aku tu minum gak air kelapa..hihi macam sedap je..jadi tiru le..huhu....

tu je nak citer..hihihi

adik aku mintak abc

mak n abah hihi gelap da

saya la ni

berjala-jalan bawak moto lebih mudah..huhu

1 comment:

Anonymous said...

Pinjam topi Power Renjers boleh....

mai-mai tukar link