"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 5, 2011

::26 feb vs 26 nov::

ai citer pasal tarikh plak la..hihi tgk tarikh tu..same kan harinye..tp bulannye lain...tahun juga berlainan...satu bulan febuari satu lagi bulan november...
sebennya mR hati aku lahir pada bulan febuari...aku pulak lahir bulan november...

jom kite tengok



FEBRUARI

  • berfikiran abstarak   -- mR hati ni suke berfikiran jauh je la --
  • sukakanbenda yang realiti dan abstrak  -- realiti tu yg mgbrkan kehidupan sebenar --(kate mr hati la) 
  • inteligent, bijak dan genius  -- bijak dgn kereta kebal ja-- hihi
  • berpersonaliti yang mudah berubah --yup mmg sering berubah setiap kali jumpa--
  • mudah menawan orang lain -- tawan dgn mata coklat die tu--sweet..hihi 
  • agak pendiam, pemalu dan rendah diri --mmg pendiam sukar untuk berinteraksi dgn org lain--
  • jujur dan setia pada segalanya --jujur dalam hal yg berkaitan---
  • keras hati untuk mencapai matlamat -- x pasti la plak--
  • tidak suka dikongkong -- mR hati yg suka kebebasan--aku x pnh kongkong die bt pe pun
  • mudah memberontak jika dikongkong-- yup betul ni...--protes x nak ctc...huhu
  • suka kegiatan lasak -- mmg lasak nama pun askar kan-- hihi
  • emosinya mudah terluka dan sangat sensitif -- ni lagi cept--cpt touching..iskh
  • mudah mempamirkan marahnya -- ye ke,x la..if die mara die diam je--huhu
  • tidak suka kepada benda remeh temeh --ha'a mmg pun..die kate leceh n memeningkan kepale-- huhu
  • suka berkawan tapi kurang mempamerkanya --mmg--
  • sangat berani dan suka memberontak --berani tu ye..memberontak tak lah--
  • bercita-cita tinggi, suka berangan-angan dan ada harapan untuk merealisasikanya --ya nak beli LANCER--hihi x sabar
  • pemerhatian yang tajam --cukup teliti setiap ape yg aku lakukan dia akn tnye--hiih
  • suka hiburan dan sukan -- sukan hoki n futsal utk wakil kem--
  • suka benda yang bersifat seni -- x lo --
  • sangat romantik pada dalaman tapi tidak pada luaran --ia ada ketikanye--hihi
  • berkecenderungan kepada benda yang tahyul -- lagi mara bile kite borak pasl bende2 cm ni ade r..hihi--
  • amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros--boros??/ kedekut yo--
  • belajar untuk mempamirkan emosi-- yup bljr nak pmerkan emosi gembira wpun tpkse--x suke ni..huhu

ok tu sebe tentang mR hati akuu...sekarang aku plak..

NOVEMBER





  • banyak idea dalam sesuatu perkara--mmg bnyk tp takut nak ktengahkan takut tak diterime--perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-rubah
  • otak dan pemikiran yang sangat tajam--ye ke, x la sangat-- hihi
  • cara berfikir lain dari orang lain --x la lain sangat,tapi masing2 ade pemikiran tersendirikan--huhu
  • berfikiran kehadapan, unik, dan bijak--mmg sentiase fikirkan mase hadapan--ada suami,anak2..owh 
  • banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra--tu semestinya,x byk ckp dgn org yg x kenl la..tu je--hi
  • penuh dengan idea-idea baru yang luar biasa --luar biase la sgt--haha
  • sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya --mmg..mR hati selalu x fhm permintaan aku yg suke berkias-kias..hihi--
  • sifat yang berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia --x la sgt,x suke ambik thu sgt hal org--
  • amanah, jujur, setia, dan pandai berahsia --rahsia org kite kena la pegangkan--
  • daya firasat sangat halus dan tinggi --firasat hati yg kadang-kdang betul,kadang-kadang hanya perasaan sahaja--
  • bagus sebagai doktor --sekerang jadi cikgu da--hihi jauhnyer..cermat dan teliti --cermat menuggang motosikal--
  • personaliti dinamik --hihi--malu
  • tidak hargai pujian--nnt jadi ego dan.........---pk la sendiri
  • bercita-cita tinggi --wapun lambat tapi pasti akan dapt--huhu
  • terlalu degil dan keras hati --x la x betul,aku yg lembut hati sng tpujuk kte org--mR sng pujuk je kalau aku merajuk hihi
  • apabila hendak akan diusahakan sehingga berjaya --YUP SKONG 1020%--HIHI
  • sangat rajin dan berkemampuan tinggi --kadang-kadang ja--
  • kekuatan semangat dan daya juang yang tinggi kepada sesuatu kehendak,cam askar la--berjuang hingga berjaya--ace ce ce...
  • pandai mendorong diri sendiri --yup,sape lagi nak dorong kalau bukan diri kita sendiri kan--
  • berani, pemurah, setia, dan banyak kesabaran --sabar dgn karenah masyarakat--
  • mudah ambil berat terhadap orang lain --yup mudah sedih dan simpati--
  • tak suka marah kecuali tergugat --ha tahu x pe,benci mara-marah org ni..nnt hati sendiri sakit ma--
  • pandai muhasabah diri --ya mmg,tp slulu mintk nasihat mR hati dulu--
  • romantik --malu la...--- tanye mR hati sat g.."ayg romentik ke?" hahaha
  • tidak pasti dengan imbangan kasih sayang --dulu ye sekarang x lagi--mR hati tetap dihati--
  • suka duduk di rumah --ya,x suke berjalan-jalan sangat--
  • tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi--mudah menggis--




tu la serba sedikit tentang kami berdua..kalau ade semue tu betul pun suatu kebetulan...kalau ada yang salah tu hanya padangan org lain...so sape nak try trk die nyer personaliti dengan bulan kelahiran ley la klik


No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link