"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 5, 2011

:: kongsi-kongsi x salahkan::

salam ai all...erm citer pasal ape plak ni kongsi-kongsi..kongsi-kongsi ape..macam-macam betul la...

kongsi makanan je nak citer...erm nak tahu tak aku sebenarnya jeles dengan mak abah aku tu sebab ape sahaje yang mereka makan atau pun mereka minum mereka akan kongsi bersama...sorang tolong mkan sorang tolong suap sorang tolong perhabiskan..hihi kat mana-mana je la..kat rumah kat kedai kat warong mamak..hihi mungkin tu la kunci kebahagiaan mereka selama 27 tahun berada di alam perkhawinan..alam rumah tangga...

erm tadi dok msej-mesej la dgn mR hati..topik kongsi makan dan minuman...huhu mesej punye mesej..jeng jeng..kami serupa tiada masalah untuk kongsi semue tu..erm jumpe kadang-kadang jadi kami pun x pernah berkongsi ape-ape maknanan...kongsi selepas kawin la..rapatkan lagi hubungan...huhu 
ye la ade sesetengah orang...kongsi-kongsi benda cam tu menjijikankan kerana punya air liur la..punye bakteria la..macam-macam bukan...jadi ada sesetengah orang tak kisah utk semue tu...

macam aku ni x kesah sangat kongsi-kongsi makanan ni...erm tapi korang semue jgn la berkongsi makanan dgn org yang hisap dadah la pe la....org yang bukan-bukan...erm..
serupe macam kite kongsi makanan dalam dulang....kan banyak tangan yang makan...erm same je la...
berkongsi ni adalah untuk mengeratkan hubungan kasih sayang....saling tolak ansur dan memahami antara satu sama lain...

erm tu nak kongsi dgn korang semue..hihi

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link