"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, March 11, 2011

:: kemalangan lagi::

salam..ai ai korang semue...bt pe tu..aku harap korang dlm keadaan yg steady la n cool..huhu x cam aku ni r yang serabut dgn pelbagai masalh dan perkara-perkara yang sangat menyusahkan hidup aku ni..hihi
jangan dok megeluh ana x baik kan...
malam tadi aku dapat text dr mR hati...die kate cam ni..

mR hati : nak tahu x?
aku: pe bnd? (dlm ati brite gmbire ke?) hihi
mR hati : papa kemalangan semalam..
aku : (dalam hati da menaggis) Cam ne ley kemalangan,teruk x?
mR hati : kereta tibe-tibe bt u turn x dpt elak tu langar je..x la teruk sngt..luke sikit-sikit je..kena 6 jahitan kat dagu
aku: yang...

erm cm tu la lebih kurang..
pastu aku cam x puas hati aku call tanye betul-betul keadaan die coz die ni suke cakap tipu-tipu nak sedapkan hati aku..

aku : erm...sakit x tu.
mR hati: x la sangat..jgn la risau..papa kan hidup lagi..x mati lag kan..bulan 2 baru je xcedent ni bulan 3 plak..hihi.
aku : boleh papa gelak..mama yg susah hti kat cni..erm..

n lagi-lagi just borak kosong la...erm tk tahu ke die yang aku ni susah ahti..lagi die gelak-gelak pastu cakap pasl MATI..ye aku tahu mati tu pasti..tapi..tak tahu nak cakap cam ne..sedih sangat..

k la nak sambug kerja..mood ; sedih..

No comments:

mai-mai tukar link