"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, March 11, 2011

:: tak payah nak pandang cam tu::

erm aku tahu la ko punye pangkat tinggi sikit je dari aku..n ko tu da berkerja lama sikit dari aku...jadi tk payah nak pandang aku sebegitu rupa....erm...aku budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan bukan perli-perli o jeling-jeling aku..kalau tak suke cakap je..ko jangan pandang muka ni..jangan ko perdulikan aku..ko buat kerja ko aku buat kerja aku..setle n mudah bukan..tak perlu risaukan aku...aku buat mengikut arahan if aku salah dan dipersalahkan standart la tu..mana ada orang sempurna..dan lagi satu ..jangan perlekihkan aku...aku tahu sendiri tentang kebolehan diri aku ni...x perlu merendah-rendahkan...cermin diri sendiri tu dulu baru la tengok orang lain...apa yang kurangnyer aku n ape yang lebihnya ko n ape yang lebihnya aku n ape yang kurang nyer ko....


salam!!.

No comments:

mai-mai tukar link