"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 19, 2011

:: adik aku tak boleh jaga budak kecik::

 salam n selamat pagi pada semue..huhu pagi -pagi lagi aku da nak update blog ni..hihi ok ri ni kesah pasal adik perempaun kesayagan aku sorang le ni..aku tak da adik lain...adik kandung tau..kalau adik ipar tu akan dtg ade e dalam 3 0rg..hahah adik sedare adek sepupu ramai le..ok2..berbalik pada entry....
adik aku ni seriusly dia tak boleh mengajar..o jage budak kecik..sebab dia tu kurang sabar orang nya..hahah..cam la ni kalau suh jage budak kecik..pas je dia bagi makan nati dia pasti akan suh tido..huhu pastu nanti dia cepat mara..tu bagi budak umur 2 tahun kebawah yg dia jagala..bagi umur 3 tahu  keats lagi la..die dok mengamuk sakan..lagi-lagi kalu dia da kems rumah..rumh tu bersepah balik gara-gara budak kecik..hahah..tu sal budak-budak tu dok takut dgn adek aku....

No comments:

mai-mai tukar link