"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, March 20, 2011

:: dal..kari..capati..nan...::

salam dan selamat malam semuenyer..huhu da larut malam bukan..hihi..ok entry aku tu sebenarnya pasal makan..makanan orang india mungkin..hihi ..tadi aku pi la membeli belah untuk barang kelengkapa sekolah..lengkap ke?? hihi ade la sikit-sikit..memadangkan isnin ni da mula balik sekolah..adeh mals ..malas nak bangun pagi..hiih..
ok2 da cukup tu..than selepas mebeli belah semue barang..abah n mak aku ajak pi makan..kat restoran tasbeh..hihi kedai mamak kat Banting..
abah aku order...roti nan..ayaq teh limau ais..emak aku order...roti nan..ayaq nescefe panas..adek aku order..capati..ayaq horlick ais..aku order..teh ais ja..diet..haha..tapi stil kongsi-kongsi makan bersama-sama..tips bahagia ialah makan kongsi-kongsi untuk mendapat keberkatan..hihi....





kolestrol tol semue makan-makanan tu,,tapi tu la yg sedap..hihi..k nite..salam

No comments:

mai-mai tukar link