"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 27, 2011

:: takut untuk esok::

salam..ai da malam ni pasti ada yang telah dibuai mimpi indah kan..selamat bermimpi pada yang telah tidur..tapi aku kenapa tak tidur lagi ni..aku takut..serius..takut sangat...takut untuk esok....kenapa dengan esok plak..ko ni bagi orang tanye-tanye la...iskh..esok ade.....erm


esok aku kena jadi pegerusi majlis dalam majlis aku sendiri...esok ada majlis mesyuarat agung untuk tabika aku 2011.....ni la pertama dan mungkin terakhirnya aku mengacarakan majlis sendiri..entah ada orang ke tidak ntah nak datang...da la time tu petang waktu berkerja plak tu...erm...
mesyuarat ini dilakukan untuk menubuhkan carta organisasi PIBG tabika..tu je pun..dan memaklumkan pasal jadual-jadual perjalanan dalam tabika...tu je..ada la kot penerangan sikit-sikit.

siapa undangannya..

>PKD
>penyelia prasekolah
>penyelia perhubungan dun
>ketua kampung
>ustaz dari mahad tahfiz(pembaca doa)
>ibu,bapa,penjaga kanak-kanak
>pengerusi penaja

erm semua orang-orang adalah orang penting dan orang-orang besar dalam organisasi tabika aku..jadi disebabkan aku darah gemuruh aku tak tahulah boleh berucap atau tak....tungguuuuuuuuuuuuuuuu untuk besok..dada ni da dupdapdupdap..


semoga akan berjalan dengan lancar..amin..kawan-kawan doakan ok...








No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link