"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, February 28, 2011

:: berjaya::

salam kepada semue bloger yang membaca blog aku yang tak seberape ni....adakah kalian sihat semue nye..a ce ce ce cakap bahase ayat yang sopan..bagus ana...hihi

akhirnya aku da berjaya juga menyelesaikan satu tugas yang besar iaitu membuat mesyuarat agung pibg kali pertama 2011...seriusly memang takut dan gementar..tapi x daa orang pun...bila time org besar-besar datang ibu bapa plak x datang..mungkin hari berkerja kot..mungkin la kan....
tapi taniahlah kepada orang-orang yang telah mendapat jawatan tertinggi ti Tabika tersebut..aku da jalankan tanggungjawab akau sebagai guru sementara di tabika tersebut....


2 org je wakil lelaki ...ketue kg tu sporting...terima kasih

 jadi operasi seterusnya ialah mencari pemain silat untuk tabika aku jadi wakil..sorang pun cukup la...


k da...............

1 comment:

mekar said...

Salam raihan.

Pertama kali singgah sini.
Tahniah kerana dah berjaya melaksanakan tanggungjawab mu itu. Semoga terus sukses dlm kerjaya ini :-)

"Aku seorang Surirumah"

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link