"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 6, 2011

::cantik luar cantik dalam::

erm ai ai mowning all...
cantik nyer awak ni....iskh tgk muke die huduh...huhu cian kan...
erm bende cam ni selalu kite dengar kan...x kesah la golongan lelaki atau golongan perempuan..
bagi aku bende ni universal..tahu kenape sebab bile kite tengok seseoramg tu lawa sangat tapi pasti akan ade orang kate ala muke cam lawa..lawak ade r...huhu ni sebagai contoh je la...
erm bagi pasangan kekasih plak erm lawa ke hodoh ke semuenyer x kire..
yang penting hati...sebab dari mata turun ke hati...bile mata tu da tertaut pada raup wajah tu mesti terus ke hati punya la x de nyer tengok muke org tu pastu belek-belek kan...
x tahu la kalau ade pasangan dok belek-belek muke kire jerwat ade berape semue...hahaha lawak r kalau ade..
erm  hati plak bile bersih lawa x de perasaan buruk semue mesti lagi disyang-syng..hihi
bagi aku la untuk lelki bile die syg kat perempuan tu die x kire muke lawa or x yang pntig hti budi,sopn sntun,memahami da cukup memadai..bg permpuan plk..ade sestgh tu pilih rupe tp ade gak pilih dlmn htinyer..hormt mak bapk, rjin dan lain lgi la..
maknenyer lelaki dan perempuan punya perasaan dan permintaan yang sama tapi sedikit tak serupa...
2 je nk citer...hihi


p/s : pilih dalamanya kerana akan kekal sampai bila-bila...
     jgn pilh luaran semate-mata yg tak kekal lame...akan bertukar           bile tahun berganti...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link