"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, February 6, 2011

:: jom kahwin::

waaaaaaaaa seronok tengok kawan-kawan yang da berumah tangge..ape perasaan selepas da ade gelran isteri o suami...da tukar mis jadi mrs...erm seronok kot..adekah mereka bahagia seperti sebelum kahwin...erm semue tu akn terungkai bila aku da kahwin nanti...hihi

yang pasti selamat berkahwin pada yang da berumah tangge..

erm aku tengok mak bapak aku ni kahwin da 28tahun...lama tu..tapi selame aku hidup 22tahun ni x penah nampak langsung mereke berdue bertekak atau tinggi suare...
dan yg aku perasan bile mak aku duk luar tengok tv dgn kami bapak aku dalam bilik tgk tv sorang-sorang ha tu mesti ade something wrong..tapi kami adik beradik buat tak tahu je la..... da faham...
erm mereka ni suke makan satu pinggan means kongsi-kongsi ayaq kongsi makan tu yang megeratkan hubungan..lagi da lanjut usia lagi la dorang dok pi kuar same-same..erm g sarapan o minum ptang o makan malam kat luar berdua...suap menyuap..bahagia sangat kalau tengok...hihi

aku pun nak macam tu la nanti bile da kahwin..hihi mak aku kate perut laki tu yg kena jage.. jage hatinyer jaga maruahnye...erm insyallah...ingat da kahwin senang ke lagi berat tangungjawab tu ada r...
aku faham semue tu...
bila da kahwin semue yang kite punye masti kena kongsi satu jadi dua...
boleh ke aku buat semua tu..
mR Hati selalu cakap kalau kita tak buat macam mana nak nak tahu..kita kena same-same bimbing same-same tegur same-same mengalah...baru la aman..jangn terlalu keras kepale buat hal sendiri..terlalu ikut kan hati..kn org kate ikut hai mati..eh ye ke?ye kot..huhu...
bile da hidup sama semue bende kena kongsi..rahsia awak rahsia saya..bile ade yang tak puas hati bagitahu...
cam tu la lebih kurang....
k la nak pi umah kawan kahwin sat g...
nomi selamat pengatin baru ya..semoge berbahagia..kurg kan sikit kebudak-budakkan tu..hiih

No comments:

mai-mai tukar link