"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, February 5, 2011

::bbq event::

salam....seronok giler malam tadi buat event bbq...makan makan dan makan dan makan lagi makan lagi banyak-banyak..hahah gile siot aku melantak malam tadi..ikan udang ayam kentang semue dibakaq..hihi susah nak tgk aku melantak banyk-banyak cam tu..lagi satu p.cik aku ni buka kedai burger melantak..... die sponsor plak er mintk bgre paling special...huhu memang yum yum....
kaki kecik gune seliper yg 2 kali gande besar


yg bt bukan tokey tp yg belakang tu tokey brger...hihi

tengok tangan sape yg bcincin tu..iskh mesti milik org..kihkih

kami yang tolong tgk je ni...hihi

evet ni memang kiteorang buat mengantikan family day yang x menjadi-jadi dari tahun lepas..jadi aku dengan mengunakan kuase veto aku sendiri aku buat r BBQ ni jemput semue sepupu mak bapak sedare semue r..hhii seronok...
tahun depan tak tahu nak bt event ape plak...mungkin dinner kot x pun hi-tea..isk...hihi x sabaq...
kene jage budak comot nie..


ketue bungkus mbungkus...haha



jom makan
tahun depan tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu.....dalam perancangan lagi nie...x tah nak bt pe...hihi

1 comment:

Anonymous said...

tahun depan sile ajak sye skali...saye cnfirm akan tolong awak...tolong habeskan makanan.......hahahahaha

mai-mai tukar link