"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, September 15, 2013

:: jiran aku kawin dgn org London ::

 
 ai semua.. hari ni nak mengupdate saje ye huhu....
 ok jom layan gambar dulu...

ok nampak nama belakang tu x...david n punitha...die bru je kahwin td..dengan org london ok...jiran paling sporting sekali..tp kami jarang jumpe sebab dia kerja kat london sebagai lect..n suami dia pun lect..huhu tinggi ok orangnye.. memang tinggi org london ni kan..berdiri paras siku dia je..ishk

ni ambik gambo curi budak debab ni tengah makan tadi..

sebenarnya nak ambik gambar siap pokok pisang tu r tapi sebab gelap x nampok plak..hih

ha tu mak pengantin dengan nenek ana
nak dikatakan jiran ana ni dari anak pertama dia sampai la anak yang last ni ana pergi tengok..semua anak dan menantunya berkerjaya ada doktor pensyarah semua bagailah... jiran yang baik..anak-anaknya sporting..
tadi masa tengah makan jurukemera dia ambik gambar ana n adik.. yg best
jurukamera "jap ye jgn mkn dulu,nak ambik gambar"
kami berdua.. senyum gedik gedik haha
jurukamera " cantik la.... gambar u..
ana tersenyum sipu...kihkih

nak balik plak tadi..
ana " taniah,jangan x balik sini da la ye " 
pengantin" muka u da ada seri pengantin sangat..cantik"
ana... senyum rasa macam nak terbang.. bersyukur sebab dikurniakan kesempurnaan ni.. bersyukur ya ALLAH....




ok je tu nak solat..hihi

2 comments:

ayut said...

ad seri pengantin yer..hihihi :)

ana raihana said...

kihkih

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link