"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, March 22, 2013

:: sudah ada kata putus::

salam semua..hari ni ana harap Jumaat yang membahagiakan..ye ke?amin amin..jumaat hari yg mulia kan..
secara rasminya majlis kahwin ana sudah ada kata putus iaitu dengan menangguhkan majlis ini sebab tunang ana standby ke sabah..cuti kami berdua dibekukan ..cuti tunang dibekukan sebab hal di lahat datu cuti ana dibekukan sebab pilihanraya..dugaan ni memang sedih la nak tempuh..ttp betulkan kata-kata ni.
."manusia hanya mampu merancang Allah yang tentukan sama ada jadi atau tidak"
ana pun da tangguhkan semua tempahan lagi-lagi dibutik butik yang kami pilih..nak cancelkan tak boleh sebab kami da bayar separuh dari bayaran..baju bersanding dan baju nikah semua hampir siap..agak sedih sangat bila tengok baju baju tu...pa system,kompang,bas rombongan semua ana cancelkan ..nasib baik kad jemputan ana tak buat lagi...
ana berharap lepas raya nanti atau dalam tahun ini juga ana dapat teruskan mjlis..korang semua doakan ana ye... 
sedihnye la..
semoga perancangan hari ni lebih baik dari perancangan semalam..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link