"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, March 24, 2013

:: ala nangis plak ::

salam..ai ai semua..hari ini hari minggu...tapi ana duk umah je sebab saje nak rehat-rehat...lagipun en tunang ana syarul tu ada kat gunung ledang sekarang sebab ada latihan hutan...
tgk entry tu nangis kan...ok semalam ana pergi rumah orang kahwin..cantik pengantin dia tau...
n than ana salam-salam la semua orang yang sambut tetamu tu kan...
n than ana salam mak cik ana,
ana : ai cik
mak cik : erm tgh jaga budak ni duk nak atas pelamin je...
ana : ok..nak g makan la...lapar..hahah
mak cik :(tibe-tibe je peluk ana,nangis-nangis)
ana: (muke pelik)
mak cik : ala kak,dugaan ko banyaknye la...nak bertunang hari tu tangguh jugak..da bertunang nak kahwin pun ada dugaan gak....dugaan besar suh ko banyak sabar ni...nak g sabah plak si syarul tu...(nangis-nagis)
ana :(menitis ayaq mata la ni,tapi perut ni duk keriuk-keriuk lapar)kihkih


alahai mak cik ,ana da redho la..ade hikmah sebaliknya..tak boleh buat apa da..semua ikut arahan sahaja...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link