"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 2, 2013

:: pertama kali ::

3 mac 2013 genap 80 tahun tentera darat di Malaysia...td g PD konon nak tgk perarakan kenderaan tentera la kan..apa pun x dapat..jem plak tu...jumpa syarul je la dgn pakaian tentera untuk pertama kalinya..


bg syarul hadiah hari jadi dia yang lepas tu r..n bagi sijil kursus kahwin.... g plak dgn si seri ni r..
sikit-sikit nak naggis..letih betul la..lagi-lagi jumpa abg sharun dia tu..aduhai.... penat dengar budak tanggis..tak boleh tegur sekarang ni..memang uji kesabaran btul...
k la penat da...

urusan kahwin plak......semangat da ada balik dari hari tu dah turun..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link