"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, March 2, 2013

:: cakap je x guna ;:

salam..ai isu kat lahat datu sabah tu x habis habis..macam-mcam lagi terjadi siap ada yang terbunuh..takziah pada keluarga..sedih tengok..sekelip mata jadi balu..semoga Rohnya ditempatkan oorg-org yang beriman...
ana pelik la bila isu ni dikaitkan dengan politik..tak faham la..kenapa jadi mcam ni r?sebab nak PRU13 ke?yang cakap tu duk pong pang pong pang je..cakap je suruh tu suruh rakyat Malaysia buka minda konon..mcam mana ko suruh org buka minda pun yang jalankan tugas tu Askar...Polis..bukan rakyat biasa....
suruh rakyat Malaysia tahu yang pertahanan negara tak kuat?x betul semua tu...Semua benda yang merka buat bersebab..mereka nak jaga negara ni Aman..bukan macam negara lain yang sentiasa ada rusuhan...sedih la bila org cakap itu ini tanpa usur bukti..Semoga Malaysia Aman Damai..


da la..bye.

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link