"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, February 11, 2013

:: lauk tumis sambal ;:



ana hari ni masak lauk ni jer..sebab tak ada sape pun dirumah orang-orang yg istimewa..dan ni masakkan pertama ana untuk tahun 2013...tengok la punye bertuah anak dara ....ana sibuk katenye hahah...
sekarang ni nak pilihan raya katenya ye...jadi bertambah-tambah sibuk la ana..adeh letih..bila kat tempat kerja fikir pasal anak-anak bila kat luar fikir pasal kerja pilihan raya..bila di rumah di atas katil fikir tentang persiapan kahwin..tak kurang lagi 80 hari ana akan bernikah dengan syarul...dup da dup dap..tapi persiapan masih ade lagi 80% yg belum siap..banyak ok..dari segi hantaran,kad jemputan,borang perkahwinan..dan mcam-macam lagi..
semoga Allah permudahkan dan tolong hambanya yang lemah ini..amin..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link