"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, December 31, 2012

:: kenangan pahit manis 2012 :: ingat masa lalu

assalamualaikum.lama sudah bersawang-swang blog ana ni r... tak de kesempatan nak menulis...ari ni pun just nak bg tengok tengok gambar je huhu...
januari  febuari mac april may.............. kerja macam biasa... masuk je jun..ana bergelar tunangan orang...julai puasa ogos raya dan dapat anak buah..sara nabila ..september..oktober november hari jadi ana la..dan disember sibuk buat sikit-sikit persiapan kahwin serta dapat tarikh kahwin... buat persiapan sekolah sekali pun da setle... huhu tu je la.. yang lain-lain simpan dalam memori..hihi





No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link