"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, July 10, 2012

:: kerang bakar sayang ::




Salam...ai semua.. berjumpa kite kembali setelah sekian seminggu tak jumpa.. macam ada pembaca setia pulakkan..
Ok da lebih seminggu ana menjadi tunangan syarul.. sekejap je..buat masa ni tiada dugaan yang boleh mencabar hati lagi..harap-harap jangan adalah..amin..
Hari isnin lepas syarul ni off..jadi dia xda kerja pi datang nak jumpa ana semata-mata nak bagi kerang bakar...mula-mula cakap just saje-saje je..rupa-rupanya betul-betul die carikan. syarul cakap "kesian tunang abang ni mengidam" aiyo da macam mengandung padahal memang teringin nak  makan dari dulu..sekarang baru dapat...(sebenarnya da dapat ri tu tp nak lagi) kihkih
Sebelum bertunang susah tau syarul ini nak tunaikan apa yang ana inginkan..tapi tak sangaklah bila dia berubah setelah ada ikatan ni..mungkin dulu dia fikir belum apa-apa lagi jadi tak naklah membazir duit untuk sorang perempuan..tapi sekarang ni macam tak sangka...
Tapi jumpa sejam je sebab dia kejar masa untuk kembali ke kem.. ana bawa kereta dari banting ke pd,pd ke banting 1 jam 40 minit..dia bawak 45 minit je.. macam nak terbang...

Seronok sangat dan sayang tunang ana tu sangat-sangat,,,,
korang plak yg b2b macam mana hihi...

k da....
kerang bakar kasih sayang



4 comments:

~misshuny~ said...

sweetnyer korang..=)

ana raisya said...

erm lepas tunang baru nak rasa sweet cm ni huhu

awEEN said...

seronok kan dah btunang ana hehehe..hope xlambat nak wish congrats..sy pon rse camtu la..hubungan lepas bertunang berubah lg positif sebelum ada apape ikatan hehehe =)

ana raisya said...

huhu mmg seronk n lebih2 sweet sgt2...prubahan yg byk dekt tunang...
tq for wish..

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link