"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, June 26, 2012

:: Persiapan EPISOD 1 ::


Salam ai semua....
penat sungguh untuk minggu-minggu ni..letih sangat ok..memang tak larat...
2 minggu lepas sibuk mengecat bilik..hegeh barulah nak mengecat.. buka katil..tukar katil lain.. semua lah baru nak buat..hari tu masa free tak nak buat apa-apa..minggu lepas juga pergi cari barang hantaran..minggu lepas baru nak cari dulang hantaran..semua minggu lepas.dengan kerja tak habis-habis..meeting itu meeting ini.. banyak sangat kerja..dengan tiba-tiba tukar mua.. nasib baik ada mua yang free minggu nak bertunang ni...dengan mak cik pakcik ana buat kenduri sambut puasa..dengan mak cik ana yang tiba-tiba kena pergi ke hospital sebab mengandung luar rahim dan buat pembedahan dan sudah stabil keadaannya..dengan itu dengan ini..memang letih.. muka ni orang duk tegur je sebab nampak letih sangat..mana tak letihnya penat memandu kehulur kehilir..pergi sana pergi sini..
Minggu ni nak setlekan barang hantaran.. memang bersengkang mata la jawabnya..sebab ana tak buat apa-apa pun lagi Cuma tampal itu ini sikit-sikit je..
Petang nanti nak pergi ke butik mua confermkan dan bayar habis..  nak selesaikan semua bil-bil yang patut kena bayar.. lagi 3 hari je.. kena selesaikan.. hari khamis nak buat inai corak  hihi ngada-ngada ..dalam tak sempat nak juga buat sebab teringin kihkih.. hari khamis nanti juga nak ambik halwa betik yang da tempah.. hari khamis juga nak diy pelamin tunang tu..akhirnya buat juga..dalam emak tak bagi buat..lama-lama emak yang selesaikan semua.. huhu...  khamis juga nak pergi salon buat rambut..
Abah syarul pun da tetapkan masa yang mereka akan sampai bila..hari apa dan perlu bawa apa..alhamdulillah semua da selesai.. hantaran yang makin lama macam meningkat plak..adeh...dari 7 dulang ke 9 dulang sekrg jadi 11.. yang belah syarul memang tak tahu apa-apa sebab dia kata semua kejutan...terpulang le.. janji boleh selesai dengan aman..
Malam itu juga ada majlis lenggang perut..dan kenduri sambut puasa kemudian habis...
Jom tengok gambar

tukar katil hihi

theme

tukang cat..tq hihi

esok sambung lain plak..penat sangat............
salam

No comments:

mai-mai tukar link