"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, May 15, 2012

ujian yang Allah bagi memang uji kesabaran

assalamualaikum semua..lama juga tidak update blog ini..banyak benda nak diceritakan tapi masa selalu mencemburuinya kihkih ayat skema sungguh..
semalam 14.05 dulu semalam 13.05 ..13.05 ni kami sekeluarga buat makan-makan masak-masak memang menyeronokkan...jumpa semua yang hadir..
14.05 plak ana di kejutkan dengan risikkan seorang ibu untuk anak lelakinya...masyaAllah sungguh terharu..ana sampai menanggis,nampak kesungguhan seorang ibu nak buat anaknya gembira sebelum dia pergi mengerjakan haji selepas raya nanti.kalau mereka itu bukan sedara ana mungkin akan dipertimbangkan tapi mereka sepupu ana sendiri.. da anggap macam emak sendiri abang sendiri..macam mana nak terima untuk jadi suami dan bakal emak mentua.lagipun ana akan bertunang tak lama lagi setelah tangguh tunang pada bulan 2 lepas..insyaAllah Allah permudahkan semua berjalan dengan lancar walaupun ayah mR hati baru je di masukkan wad..banyak sangat dugaan yang diterima yang di uji oleh Allah untuk ana supaya banyak bersabar mungkin..
sekian.. harap Allah tolong hambanya yang dalam kesusahan..semoga juga ayah mR hati sihat dengan cepat semoga juga sepupu ana mendapat jodoh dengan segera dengan orang yang lebih solehah dari ana.
sekian wassalam



kenapa nasib macam ni je....bila nak selesai ni...

No comments:

mai-mai tukar link