"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, February 22, 2012

:: sombong ::

ai ai...ari ni aku agak happy sedikit la walaupun anak murid aku duk mengenakan aku sering kali buat aku geram dan marah....hihi
tp td dapat cakap dgn mR hati hihi seronot... sebab da 3 hari tak dengar suara dia..tak mesej dia..walawei baru 3 hari rindu tu semacam plak...selalu 3 bulan ok je..
and then last borak-borak and bersayang-sayang la bagai.... aku ckp kat dia

aku : abang sombong
mR hati : ait tibe-tibe ayg ni la..
aku : ye la..mesej tak balas..sombong la tu..
mR hati : ayang..nakai sungguh..kan abg kerja sayang..bukan g berjalan-jalan..
aku : hihi ayag gurau je la...cam tak biasa...

......................... then bla bla bla.....huhu

cam tu la aku suke sakat dia..tapi tu steady je..tu but aku sayang kat dia...


  love is cinta

No comments:

mai-mai tukar link