"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, February 25, 2012

:: kereta kebal pun boleh parking kat tepi jalan ::

huhu salam semua....
hari ini hari sabtu 25.02.2012 kejap je nak habis bulan 2 kan...
hari ini aku agak rajin sedikit sebab kemas rumah aicehceh hihi..
ok mR hati aku ni lahai tak sampai kem lagi dari Pahang...
kereta kebal yang pelatih duk bawak duk rosak je jadi dia yang kena take over kereta tu...
aku ni jakun kot huhu sebab pi tanya cam ni....

aku : abg lepak kat tepi jalan je malam ni..da tu kereta letak mane?
mR hati : kereta kat tepi jalan la...
aku :tak kena saman ke nanti?
mR hati : sape la yang berani nak saman tu?kalau saman koyak je kertas saman tu depan mata nye...
aku : amboi ang belagak huhu

n than borak-borak biasa je...

ye la setahu aku kereta kebal tu besar...n mungkin memakan separuh jalan untuk parking jadi akan menyusahkan orang lain untuk jalan...huhu
ambik kat google tadi

ok sekarang menanti panggilan dari Mr hati.....huhu

dada...dalam tamman ada bunga..

luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link