"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, January 2, 2012

:: wish:

SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA BLOGGER DAN SEMUA YANG ADA DI MERATA TEMPAT..SEMOGA TAHUN INI MEMBAWA PELBAGAI KEISTIMEWAAN..KESERONOKKAN..DAN SENTIASA DI BAWAH LINDUNGANNYA..AMIN :)


malam tahun baru ri tu aku duk rumah je..penat nak keluar pergi mana-mana..:)
jadi aku wish at mR hati aku je...

aku : Selamat tahun baru sayang..semoga tahun depan apa yang kita hajati akan tercapai..ayang sayang abang ..:


mR hati : selamat tahun baru bakal tunang abang...

aku : apa azam baru abang ?
mR hati : azam nak bersama ayg bt selamanye...






huhu nampak ringkas n sweet bagi aku la..:)


luv is cinta




54 hari lagi...........

1 comment:

Unknown said...

Liya x wish pn dkt bf new year . hihihi.

mai-mai tukar link