"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Tuesday, January 3, 2012

:: nenek pun da bising-bising::

ai semua...erm esok da mula sekolah..jadi da mula tugas aku untuk mengajar semua bagai..cam mana la tengok rekasi budak-budak esok..mesti pening..owh no...huhu esok kemungkinan orentasi tak pun esok pendaftaran lagi...lusa baru start belajar..boleh ke macam tu? huhu ...harap-harap semua berjalan dengan lancar..semalam dengan hari ini aku da memang buat pendaftaran da..budak-budak pun menggalakkan...
ok aku tak melalut sangat macam da lari toipik plak...
ok ini pasal majlis aku la.. bulan 2 nanti..lama lagi ok..tapi semua da bising..
aku tak buat persiapan apa-apa lagi...ala bukan kawin bertunang je kot..tak yah nak kalut-kalut...
memang aku da beli semua barang just nak gubah je...
tapi nenek-nenek aku da bising da...tu tak buat ini tak buat..nak buat apa pun aku rasa macam terlalu awal okey...
sekarang nak fokus dekat kerja yang tibe-tibe je aku kena ambik alih semalam..jadi agak kelam kabut la juga kan..

k la nak tido..bye.

2 comments:

Epa Zarifa said...

good luck buat preparation tunangan :)

UyaRayza said...

brg dh ada ok la hehehe..nnti tgh bulan 2 kena push la tp kalo buat sket2 senang sket..last minute dpt la relaks sket hehehe

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link