"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, January 8, 2012

:: tiada ::

ok tiada yang menarik dlm diari aku minggu ni..sebab terlampau sibuk dengan kerja dan majlis-majlis besar yang kena aku hadiri..bila da balik da penat...jadi aku terus tido..n 2 hari lepas tibe-tibe emak aku suh aku percepatkan majlis bertunang..emak cakap buat 5 feb..tu kan cuti malidur rasul..elok lah buat majlis pada bulan maulud....ya emak mmg bagus..bagi aku memang la bagus..nnt aku tak pening2 pk lagi sebab majlis da setle..tapi sekrang still pening bila majlis tak setle2 lagi...masalahnye sekarang mR hati tak bagi kata putus la nak or x boleh percepatkan majlis..aku da naik bosan duk pk pasal majlis ni...kalau diikutkan memang la seronok nak cepat2 ikat..tapi kekangan kerja yang buat aku jadi owh x boleh nak consetrt pada majlis n hantaran2 nanti..
maybe aku akan buat semua pekara-perkara ini 2 minggu sebelum majlis or seminggu sebelum majlis...tangan robot badan robot la jadinya nanti....
kena setlekan semua kerja-kerja kelas dengan cepat..tak nak tangguh..nanti masa majlis pun duk pk pasal kerja...
kalu ikut kire-kire tarikh yang lama ada lagi sebulan lebih tapi ikut tarikh yang baru ni tinggal 3 week je.....owh no....
tukar tarikh 26 feb ke 5 feb.....



da la pusing kepala ni.....nanti update lagi..

No comments:

mai-mai tukar link