"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Monday, January 23, 2012

:: dating ::

selamat pagi semua...pagi-pagi lagi aku da sibuk nak update blog...ye la da lama kot aku tak update blog ni...sebab sibuk dengan urusan kerja yang tak pernah nak siap tu...hihi
kalau ikut kiraan tarikh tunang aku tinggal beberapa hari lagi je..kalau itu la tarikhnye..tapi tarikh tu macam samar-samar je lagi..tahu sebab ape...sebab mR hati duk sibuk dengan kerja dia..ya semua orang ada tugas masing-masing ..aku pun banyak kerja..jadi bila da banyak kerja benda mcam event ni terpk masa nak tido..maksudnya pk kerja je dr pgi sampai malam...strt nak tido baru pk balik pasal mjlis tung ni..tak ke haru..yang emak aku ni plak da duk bising je...huhu lagi 2 minggu kot sebelum majlis.barang tak beli lagi..baju lagi,sebab baju yang aku beli hari tu mR hati tak berkenan jadi aku kene cr baju lain lgi...semue duk lari bajet..benda ni kadang-kadang bt aku sendiri stress..mcm-mcm dugaan aku kene tempoh...
tengok ni kan aku da melalut panjang hihi
berbalik pada tajuk topik la,,,,
hari sabtu lepas aku pergi berdating dengan mR hati..jujur ko nyah..hahaha
ni firts date aku untuk tahun baru ni..n dinner yang pertama dengan die setelah bertahun bercinta...perjumpaan tak la dirancang mR hati yang tibe-tibe call nak jumpa..jadi on je la..lama kot tak jumpa dia..kalau dulu setahun 2 kali je jumpa ok je tak la rindu sgt..la ni da jumpa sebulan sekali lgi la bertambah rindu..hihi

n than kami just lepak-lepak kat tepi pantai je...dan terkejutnya bila mR hati bawa cincin untuk aku pakai,,,wah teruja gitu..tp x dan nak ambik gambar sebab teruja...asikh gatai

muka comot....bertambah kurus..tak tahu kenapa..


ni time magrib..macam lukisan..tp memang ni la yang realitinya

time ni mR hati tak tahu bt ape dgn hp buruk aku tu..n tara....makanan sampai

ni la ikan 3 rasa..nampak mcam menyelerakan hakikatnya..tak sedap pun..wah ;lancang mulut..tp itu la yang sebenarnya..
huhu pertama kali dinner bersama insan yang tersayang....makan plak ikan 3 rasa.... sebelum order tanya adik yang ambik order tu ..

aku : ikan 3 rase tu macam mana dik ?
adik : ala ikan 3 rase la.dlmnya ade buah epal..buah nenas n macam-macam lagi buah yg ade..
aku : macam plik je....


dan kami sama-sama gelak..ingat aku tak tahu ikan 3 rasa tu mcm mne agaknye...saje nak uji bdk order tu tahu ke x pebenda lauk2 yg ade..haha jahat-jahat..

n than kami makan la sama-sama..pastu mR hati terus anta aku ke kerete...kami bawa kereta lain-lain...
pastu balik :) hbis da.... haha

luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link