"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, December 23, 2011

:: teman sepi ::

ai semua...lama da tak update blog...bukan sebab tak ade cerita..banyak cerita nak share..tapi kekangan masa serta mood yang tidak menentu.....sejak turun sejak naik..ai macam-macam la bila umur da berinjak naik ni...
ok mule-mule citer pasal e-day...ok tiada apa yang nak update...sebab mR hati diam je...jadi aku pun diam je..tarikh pun tak pilih lagi..bagus kan...jadi malas nak gaduh-gaduh bising-bising lagi da...buat sakit hati je....jadi nak diam je...

malam tadi yes keluar semua air mata...sedih sangat-sangat...tak tahu la sedih kenapa...tapi memang menaggis sampai begkak-bengkak mata ni...call Mr hati..dia pun sampai tak tahu nak buat apa..
mungkin sebab aku da lama tak naggis..tak pun nak naggis asyik ditahan-tahan je...jadi bila da menggis lega la sikit..eh boleh ke macam tu..hihi macam-macam tol...
walaupun aku ni selalu menyusahkan mR hati sebab kejut dia bangun..naggis la...menyusahkan betul..tapi dia sabar je..dengar je apa yang aku cakap...membebel....kesian dia...
itu la sayang kot...sentiasa mendengar setiap rungutan dan rintihan..aiceh...
tapi dia gak yang duk teman aku tiap-tiap malam...tak kira la macam mana mood aku sekali pun...
sayang kat abang

No comments:

mai-mai tukar link