"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, December 18, 2011

:: gembira sebab ::

Selamat berhari minggu kepada semua rakyat kat Malaysia yang berada di mana-mana sahaja...
yuhuuu hari ni da hari ahad..sekejap je..lagi 2 minggu lebih je sekolah da buka...kejap je amsa berlalu kan....pejam celik siang malam da berlalu...pantas dan sunggu pantas sekali....
tuin tuin tuin aku da mula melalut lari dari tajuk..kihkih
aku gembira dari malam tadi sebenarnye..hihi
setelah hari-hari aku duk mengira hari...semalam mR hati mesej n call gak aku yang sentiasa menunggu kepulangan dia..padahal bukan pi luar negara pun..pi luar negeri je..tapi sebab tak dapat nak berhubung tu jadi rindu semacam..akhirnya lagi 2 3 4 hari je lagi dia akan tamat kursus yang berbulan-bulan ni...ai nasib belum jadi isteri lagi...kalau da jadi tak tahu la nak cakap cam ne...huhu ari-ari air mate teman la jawab nye haha
memang gembira walaupun tak boleh nak jumpa lagi....sebab masa dia dan masa aku tak sama...huhu

 sayang kat abang sangat-sangat.....
kesabaran ini mengajar erti kebahagian yg berganda

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link