"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, December 23, 2011

:: patut la marah-marah ::

ya kete aku kena langgar lagi..terbaik kan..Allah uji hambaNya dengan pelbagai cara...
tadi ade pak cik cina ni langgar pintu kereta aku..kemik tau...sakit gila hati aku..nasib ko nak ganti..
tapi kesian pak cik tadi kena marah dgn aku...dia cakap baik-baik aku bukan main tinggi suara..terukkan..
than tadi setel kat situ je..dia ganti rugi kerosakkan...
aku marah-marah je dalam seminggu ni sampai emak aku perasan...
n than tadi adik aku cakap..patutlah mengamuk je...
bulan tu hampir penuh..kalau tak mesti tak jadi macam ni...
ha'a la..aku lupa yang bendera merah tak naik lagi..tu sal mood aku tak berapa ok...
hormon aku tak stabil..
dengan mR hati aku sekali kena marah...dia la yang paling teruk...tak bersalah pun kena


ok tarikh tunang akan di bagitahu...
harap-harap betul...

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link