"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Friday, December 23, 2011

:: macam jauh ::

kalau da namanya pasangan tak kiralah berkawan..berkawin.. bercinta..pasti akan ada turun naik..sekejap gaduh sekejap baik..sekejap sayang..huhu cam tu la kan..
ok sekarang bukan nak cerita pasal tu..
ok Mr hati da nak balik kem semula petang ini...setelah 4 bulan lebih berkursus..
malam tadi call dia sibuk-sibuk duk mengemas pakaian dia...macam jauh je kem dia dengan tepat kursus tu....padahal langkah tak sampai 20 langkah je pun...huhu
tepat kursus dia kat sebelah kem dia berkhidmat je..wala-wala..yang duk jauh tu relax je..
di kata...

aku : macam jauh kemnye kemas awal-awal...
mR hati : jauh la kemnya..berminggu -minggu baru sampai
aku: walawei saje je..padahal sebelah je...

bila da balik kem...tempat lama..tugas baru..pangkat baru...yang paling best gaji baru..huhu
ok bila da berpangkat ni..kerja bukan makin mudah tapi mangkin sukar..
berkhidmat untuk menjaga amanah negara bukan mudah...

jadi selamat bertugas mR hati...



sayang abang selamanya

2 comments:

~misshuny~ said...

sib baik dekat jer..yg pnting leh slalu jumpa kan..=)

ana raisya said...

mne ade sllu jumpe...

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link