"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Saturday, November 26, 2011

:: jalinan kasih ::

ai ai ...da lama aku menghilang bila timbul balik pasti ada cerita yang aku nak kongsikan dengan korang :)
ok hari rabu hari tu aku telah dipilih sebagai wakil KEMAS untuk menjadi anak angkat di Kg L.Dagang Banting...hari rabu tu pun mR hati aku kena masuk hutan ..ha bgus sangatlah ..hihi
keluarga angkat aku tu ketua kg kat situ..baik sangat...ibu angkat aku pun sporting...



kat atas tu gambar-gambarnya la..family angkat aku tu pemalu jadi tak ada la gambar mereka...di jalinan kasih ni kami pergi ke rumah-rumah orang-orang yang kurang berkemampuan untuk di beri sedikit sumbangan...sedih gak tengok dorang-dorang yang da uzur..

No comments:

There was an error in this gadget

mai-mai tukar link