"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Sunday, November 27, 2011

:: cari cincin ::

ai ai..semalam kan hari lahir aku..jadi mR hati ajak kuar..kami kuar same-same dgn adik n kawan die..pi jalan-jalan kat terminal 0ne seremban..
jalan-jalan cuci mata je niatnya..hihi sebelum tu kami ade bincang untuk barang hantaran..tapi tak confrom juga hantaran2 tu..hihi..jadi jalan-jalan jumpa ramai kawan mR hati tu...kan da kantoi..hihi
aku mencari hiasan untuk tudung..namanye aku tak tahu ape..tapi nampak cam cantik je..


nak pakai kat tudung nanti..hihi gedik kan..
tap tak jumpa pun kat situ..esok nak pi cari kat nilai plak..hihi....nak gak..
tapi kalau tudung die da sarat dengan batu batan aku tak pakai la..tengok kesesuaiannya nya nanti...


pastu jalan-jalan lagi jumpa plak kedai emas.haha
pi masuk je servey mana yang lawa-lawa...memang sume lawa-lawa...harga kat citu
segram rm190...nak dekat rm 200..beli lambat sikit je pasti naik lagi..
tapi semalam tak beli pun..sebab da janji nak beli ujung tahun nanti..sebab pasti akan ade sale lagi..hihi....


mR hati : pilih je la nak yang mane...ayg yg pakai bukan abg..
aku : betul ni....(aku ambik yg besar-besar,bajet jari besar..tapi saiz 12.5,kecik je....jadi murah la sikit..uhuh)
mR .hati : plih tengok je bukan beli...hihi
aku : haha..


cari gak baju-baju kat situ..murah tapi kain tak berapa nak berkualiti..awal-awal lagi mR hati da bagi warning....jangan warna PINK!!...haha..warne lain boleh masuk..tapi jangan warna PINK....ok abang...


ok tu je..pastu terus balik..sebab time tu mR hati tak berapa nak sihat sangat...tapi nak gak jumpa...sebab lepas ni kami tak dan nak jumpa..next wek dia masuk hutan lagi..pastu kenaikan pangkat..pastu masuk hutan 2 minggu..n than..habis...yeh...


luv is cinta

No comments:

mai-mai tukar link