"Jadilah wanita umpama bunga dalam Kaca, tidak mudah didekati, hanya mereka yang benar-benar mampu dapat menyentuhnya."

Wednesday, November 9, 2011

:: berdebar-debar :: part 3 ( perjalanan )

sambung kembali kesah dari ... part 2 perjalanan selama 9 jam..wa lama tu...ye la aku kena pi PD ambik dia dulu..pastu patah balik baru terus pi ke kulim...aku da lama tak jalan jauh ni..bila duk lama-lama dalam kerete aku rasa kematu je..da la senyap tanpa suamre..radio plak line x clear2 huhu..hujan lebat lagi satu hal..paling gerun mR hati aku pi bawak kereta aku sampai 150 km/j..gile laju..memang aku duk tumbuk je dia bagi bawak slow..takut wei haha..aku tak penah bawak laju gitu..mentang-mentang kereta aku kecik..sedap-sedap die je nak bawa laju..adehai...dalam kemarahan kobosanan dalam kerete tu ade lagi sifat ketakutan dan kedebaran yang melanda dalam diri aku ni..dup dap dup dap..adehai....setelah da lalui pelbagai perhentian RnR yang penuh sesak..dan lalu terowong ajaib..
bagi roti x mo...malu haha


masuk terowong..syok

namapk cam tenang je haha
akhirnya..sampai juge ke destinasi yang di tuju..alhamdulillah......debaran tetap tak hilang...sampailah keluar kerete dan salam dengan emak dan abah mR hati...aku rasa tenang je..hilang debaran tu..tahu kenape?sebab emak dgn abah dia sangat-sangatlah peramah..aku je duk diam ..dan pandang mR hati..sebab nak suh dia transltekan bahasa die ke bahasa melayu biasa...teruk komunikasi aku dengan dorang..pior punye bahase dorang tu..haha
ni bukan rumah mR hati..
sampai sane pukul 6 petang..aku cakap lebih kurang dengan emak abah die..n terus mintak kebenaran nak solat asar....time masuk bilik tidur or bilik tetamu tu alangkah terkejutnye aku bile.....tgk bilik tu..
macam bilik pengantin..hihi..tapi aku suke....


ok dan................nanti aku sambung untuk cite pengalaman aku kat sane plak..aku pun penat da ni..tunggu part 4 nanti orait....

luv is cinta

2 comments:

mai-mai tukar link